طرائف الحيوانات



أحياناً يصدر من الحيوانات مواقف طريفة جداً
لذا جلبنا لكم بعض الصور لمواقف القطط
وتم إضافة تعليق علي كل صورة للتعبير عن الموقف
لكن تعليق كوميدي وباللغة العامية المصرية
أتمني أن الصور تنال إعجابكم والتعليق يطرح
البسمة علي وجوهكم




بالحضن ياراجل



إخرس يا حقير الجنينه



الفطار جاهز ولا لسه



يعم انا تعبان ومشقادر اوصل لغرفة النوم



يا تري حد واخد باله مني



قوليلي ايه يامرايتي قوليلي ايه حكايتي



يادي النيله هيحموني


البتاعه دي تقيله قوي



نوم العوافي



في حاجه ياكابتن



انت تقيل كده ليه مش قادر اشدك



بس نطلع من القفص وهنوريكم



الكيلو بجنيه ونص وتعالي بص



ياعيني علي حنان الام

هو السجق بقا لونه أصفر اليومين دول ولا ايه



تعبت من المذاكره مش قادر



ياتري عجبك رقصي



أنا قولت الرف ده مكانه غلط



أيه البخل ده حتي الزباله مفهاش أكل



مكانش في علي أيامنا الكلام ده



خلاص قربنا نوصل


أنا جعاااااااان



أنا عايز رضعه أنا كمان



ياتري هيرمي أكل ولا هيرش علينا ميه



طأطألي ظهري يابني



مش هاين عليهم يحطلوي شوية ميه في كوز



أرجوك يادكتور انا مكسوف



الراجل في وسط عياله بالدنيا وما فيها

لا محبه إلا بعد عداوه



يا تري جات علي مقاسك ولا زي



والله محد فاتح القهوة اللي انا .مليش دعوه انا اللي جيت الاول



دوقني كده طبقك .. أنت هتصيع طب كمله بقا وانا أخد بتاعك



مش عارف أهرش في ظهري ياناس



هقولك كلمة سر بس متقولش لحد

لو راجل اطلعلي
منقول.

تعليقات